هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

« دکتر علی شریعتی»





 

    "دکتر شریعتی"

پروردگارم ،مهربان من!

از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش

در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است

و هر زمزمه ای بانگ عزایی...

و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی

در هراس دم می زنم

در بی قراری زندگی می کنم

و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است

من در این بهشت ،

همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم.



"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"

"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم"

دردم ، درد "بی کسی" بود

« دکتر علی شریعتی»

Fortune Teller ...


I can't keep up with your turning tables under your thump I can't breath




Fortune teller,Can u predict my fortune ?!?!?!

ستاره ی من فقط توئی ...



باز هم از تو اصرار و از من انکار!

نمی دانستم تحمل،این بار کار دستم می دهد!

تو را از دستانم می رهاند!

نمی دانستم تو را از من می گیرد!

رویایی در سرم می پرورانم،

به آسمان می نگرم،

به ستاره،

چشمک می زند!

نمی گذارد درست اورا ببینم!

کم نور ترین را انتخاب کردم،

کم رنگ ترین،

در نقطه ای بی نهایت!

ادامه مطلب ...

بهانه ...




گاهی اوقات بی بهانه،بهانه می گیرم!

نمی دانم چرا!

اما چرا نمی فهمی بهانه ام تویی؟!