هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

« دکتر علی شریعتی»





 

    "دکتر شریعتی"

پروردگارم ،مهربان من!

از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش

در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است

و هر زمزمه ای بانگ عزایی...

و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی

در هراس دم می زنم

در بی قراری زندگی می کنم

و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است

من در این بهشت ،

همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم.



"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"

"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم"

دردم ، درد "بی کسی" بود

« دکتر علی شریعتی»

نظرات 2 + ارسال نظر
negar شنبه 29 مهر 1391 ساعت 08:29

بسیار زیبا بود..تشکر

سارا جمعه 5 آبان 1391 ساعت 12:00 http://eshgham-mili.bligsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عاشق این نوشته ی شریعتی ام.تو صفحه اول دفتر خاطراتم همین نوشته رو از حفظ نوشتم.دارم رمان زندگیم رو مینویسم تصمیم گرفتم آخرین صفحه ی رمانم همین نوشته باشه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد