هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هیچ دلی بی بهانه نمیگرید.






هیچ دلی بی بهانه نمیگرید.

نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر ...

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:15 http://atefehramezanian.blogfa.com

سلام. مطالب وبت خیلی قشنگه.استفاده کردم. چند تا از پست ها رو تو وبم کپی کردم.راضی باش و حلال کن.اجازه میدی وبتو لینک کنم ؟ و جز پیوندهای وبم بذارم؟
دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم.

هد هد دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 08:50 http://hodhod66.persianblog.ir

چقدر حرف بود و من......فقط سکوت کردم....


چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم....


آمدنت را سکوت کردم....


داشتنت را سکوت کردم...


رفتنت را سکوت کردم....


انتظار بازگشتت را هم....


حالا نوبت توست!


باید در سکوت به تماشا بنشنی


سوختنم را...

narges1990 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:33

متن زیبایی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد