هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

آخرین گفته ها ...

با قلبم از تو می گویم

از شکوه نگاه تو و

صداقت کلام تو

از همیشه های دلواپسی و

اکنون های عاشقی

از گفته های ناگفته ام و

از ترنم احساس بودن با تو

لحظه ها را به دقت نشسته ام تا در تک تک ثانیه هایم تو را بیابم .

از تو با خود گفته ام

لحظه به لحظه

سطر به سطر

من با توأم

همیشه و همه جا در هر مکان و هر زمان .

من به یاد توأم

تک و تنها در پشت گذر لحظه ها

 

من در میان کوله بار زمان ه افق خیره شده ام تا نور سپیده روشنایی و آهنگ زندگی را در چشمان تو نظاره کنم .

 

بیا و در میان باران سرد زمان چتر گرم زندگی را به من هدیه کن .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 20:15 http://www.1365.blogfa.com

سلام
تنها یه جمله میتنونم بگم: دوستت دارم.موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد