هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

دانلود کتاب !‌!‌!‌!

 

حمام معروف شیخ بهائی

 

حتما" شما هم تا امروز از حمام اسرار امیز شیخ بهائی چیزهائی شنیده اید . ایا می دانید این حمام چگونه کار میکرده است .؟! این دانشمند ایرانی یادگارهای دیگری هم برای ما باقی گذاشته است. در این مجمونه شما با یک دانشمند شگفت انگیز ایرانی اشنا خواهید شد.

 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید .

 

 

======================================================

 

 

به تقاضای دوستان از امروز یک سری کتاب برای دانلود اینجا میذارم.امیدوارم مورد علاقه شما واقع شود.البته لازم به ذکر است که کماکان فی السابق دادن نظر الزامی است .

 

 

(پسورد تمام فایل ها کلمه Eskan است)

 

 

دیوان اشعار پروین اعتصامی

 

خلاصه ۱۹ رمان فارسی

 

مجموعه کتای های صادق هدایت

 

برنامه تبدیل تاریخ

 

مصر سرزمین رازها

 

عجایب تاریخ

 

 ۲۰ نکته ویندوزی

 

۱۰ دلیل برای نصب ویندوز servive pack 2

 

زعفران و خواص آن

 

عشق بازی ناپلئون

 

دیوان رباعیات ابوسعیدابوالخیر

 

داستان هایی از امام زمان‌(عج)

 

Gps چیست ؟

 

آموزش اتوکد

 

 انجیل های دین مسیحیت

 

مقالات مهندسی برق

 

مجموعه داستان های هری پاتر

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 18:24 http://www.afsos.blogsly.com

تو را دوست ندارم نه دوستت ندارم

اما هنگامی که نیستی

غمینم

و به آسمان آبی بالای سرت

و اخترانی که تو را میبینند

رشک می برم

تو را دوست ندارم

اما نمیدانم چرا

آنچه میکنی در نظرم بی همتا جلوه میکند

وبارها در تنهایی از خود پرسیده ام

چرا آنهایی که دوستشان دارم

بیشتر شبه تو نیستند

تو را دوست ندارم

اما هنگامی که نیستی

از هر صدایی بیزارم

حتی اگر صدای آنانی باشد که دوستشان دارم

زیرا صدای آنها

طنین آهنگین صدایت را در گوشم میشکنند

تو را دوست ندارم

اما چشمان گویایت

با آن آبی عمیق و درخشان

بیش از هر چشم دیگری بین من و آسمان آبی قرار میگیرد

آه میدانم که دوستت ندارم

اما افسوس دیگران دل ساده ام را

کمتر باور دارند

و چه بسا به هنگام گذر

میبینم که بر من میخندند

زیرا آشکارا مینگرند

نگاهم به دنبال توست

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی
وبلاگ زیبایی داری
منم با تبادل لینک موافقم
من شما رو لینک کردم
امیدوارم بازم به من سر بزنین و فقط یه لینک نباشم
دلت شاد

لیلی سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 19:42 http://www.raze-aftab.blogfa.com

به خاطر این که همیشه کنارم باشی گل سرخی را در قلبم کاشتم تا هر وقت به او نگاه میکنم تو را به یاد بیاورم.
سلم حسین جون خوبی عزیزم
امیدوارم سالم باشی.
حسین خیلی دلم واست تنگ شده بود.
کاشکی زود تر کنکور بدم
آخه تحمل دوری شما ها رو ندارم.
مراقب حسین عزیزم باش.
دلم نمیاد خداحافظی کنم ولی چاره ای ندارم.
تا بعد بای.

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

به من هم سری بزن
دلت شاد

واییییییی سلاممممم
*************تولدت مبارک***********
امیدوارم این کوتاهی منو ببخشی
امروز ۱۸ خرداد ۱۳۸۶ نمی دونم مصادف با چند سالگیه شماست اما تو این روز واست آرزوی بهترین ها رو دارم
دلت شاد

بهاره جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 17:27

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 16:02

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که

میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و

میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد

میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی

نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام

خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه

آدما میشکنه
ممنون از اینکه به ما هم سری زدین . وبلاگ خوشگلی دارین .این هم بهانه ی دیدار ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد