هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

سلام بر تو ای ...

 

 

سلام بر تو ای کسی که بهترین روزهای زندگیم رو برایم به ارمغان اوردی

میدونی میخوام شروع کنم به نوشتن خاطرات روزهائی که بدون تو بودم

روزهای که کنارم نبودی و در تب و تاب بودن و حس کردن وجوت و شنیدن صدایت

ورق به ورق دفتر خاطرات زندگیم را مینوشتم و صفحه به صفحه ی اون رو سیاه میکردم

در عالم بی خبری از تو

میدونم که خیلی دوست داشتی یه روز بدونی که توی دفترچه خاطراتم برایت چی مینوشتم

بهت قول دادم روزی بهت بدم بخونی

ولی دیدم این جا برایت بنویسم

شاید تو هم از من یادگاری داشته باشی و همیشه احساس کنم که اگر کنارت نبودم

بخونی و بفهمی که چه بر من دیوانه تو میگذرد

پس گلم هر موقع تونستی بیا و بخون

خاطرات بی تو بودن رو  عزیز دلم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 15:52 http://biyapishamazizam.blogfa.com

. . . . ''~-,,_. . . . . . .. ,-'. . . . '-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯'~-,. . .. ,'. . /. . . . ',. . . '-,
. ',. . .. . .. .. ... . . .. '-,. . |.. /. . . . . . . . . ,'
.. '~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯''''~~~~~~~'. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . '-,. . '. ~ ~' '-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /'. . .. OO. . ' ~--~~'
. . . . . .. . . . .. ,-'-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. '-,
. . . . . . . . . . ,-'. . . .. '~-,,,-~'. .. . . . . ',
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ',. . . .. ,_;'. .. |. . . /. . .. ,'
. . . . . . ... .. '-,. . . .. '''~-~"~~".. ,~'
. . . . . . . . . . . .. '~--,,_. . '~~'. ,- '
. . . . . . . . . . . . . . . . . |''. . . ~',-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. '~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--'~--,,_,,-.. ).. )
.. . . . . . . . . . . . .. /.. .- '. . . . . .. '~,~'""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~'. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . . .. }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~'¯.. ¯'~,
.. . . . . . . . . . . . . . . '~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. '-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. '~-,,__. . .. _,),--"

parastoo mohajer دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 00:40

درود ب تو ستاره احساس
حرف دلم یا بهتر بگویم تمام حرفهای دلم را بیان نمودی
بسیار سپاسگزارم
موفق باشی ای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد