هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

توصیه های زندگی از زبان گابریل گارسیا مارکز !‌ !‌ !

 

 

 

سیزده خط برای زندگی

 

 

1)  دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم.


2) هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود.

 


3)اگر کسی تو را آن طور که می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد.

 

4)دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند .

 


5)بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید .

 


6)هرگز لبخند را ترک نکن
حتی وقتی ناراحتی چون هر کس امکان دارد عاشق لبخند تو شود.

 


7)تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.

 


8)هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند ، نگذران .

 


9)شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این ترتیب. وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی.

 


10)به چیزی که گذشت غم مخور ، به آن چه پس از آن آمد لبخند بزن .

 


11)همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند ، با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش که به کسی که تو را آزرده ، دوباره اعتماد نکنی.

 


12)خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را می شناسی قبل از آنکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد .

 


13)زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار ، بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری

 

 

 

 

گابریل گارسیا مارکز

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 20:54 http://www.setareyemashreghi.blogfa.com/

پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است...

مریم دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 20:56 http://www.setareyemashreghi.blogfa.com/

سلام
این دیگه چه سوسول بازی آخه؟؟؟ چرا صفحه وبت مثل یه بچه خوب یه جا آروم نمی مونه!!!نکنه مد جدیده؟؟؟!!!

یاس رازقی و بهار نارنج چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 07:13 http://formyramin.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از اینکه بلاگ ما رو مورد لطفتون قرار دادین ممنون.
به خاطر سرنوشت عشقتون متاسفم. خیلی ناراحت شدم...
...
میدونید... من از اینکه "چرا شما و مریم خانوم نمیتونستید به هم برسید" اطلاع ندارم اما عقیده دارم هیچ جیز نباید مانع یه عشق واقعی بشه. اگه خصوصی نیست خوشحال میشم بدونم چرا "نمیتونستید"بهم برسید؟
در ضمن با تبادل لینک هم موافقم و با کمال افتخار بلاگتونو لینک کردم.
در ضمن بلاگتون پرمحتواست. فقط یه دستی به سر و روی قالبش بکشید. خیلی بهم ریخته
شاد باشید و موفق
یا علی

شیرین شنبه 8 اردیبهشت 1386 ساعت 23:17 http://asheqham.blogfa.com

باسلام
من هم یه جمله خوب بگم؟
گرچه با عقیده تو مخالفم اما حاضرم جانم را فدای تو بکنم تا بتوانی ازادانه حرفت را بگویی
مارتین لوتر کینگ (اما مطمن نیستم)
و یه چیز دیگه منم با عقیده یکی از دوستان که به شما گفته بود موافقم ـ چرا صفحه شما متحرکه؟
تا می خوای یه نظر بدی جایی رو که بودی گم میکنی

بهاره جووون دوشنبه 10 اردیبهشت 1386 ساعت 16:32 http://biyapishamazizam.blogfa.com

تو تنها دلخوشی تنها امیدی بودی...

تو حرفی که نمی گفتم شنیدی؟

نسیم۶۶۶ چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 ساعت 07:53 http://sadistic666.blogfa.com

حرف نداره... شرمنده که دیر اومدم آخه وقت نبود .. موفق باشین ... میتونم لینکتون کنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد