هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

چشم هایم را قربانی میکنم . . .

 

 

 

چشم هایم را قربانی میکنم ؛

شاید بی واسطه بیایی و دستهایت آشیانه مهر شود...

میدانی ...گنجشک ها هم عاشق می شوند وگرنه هرصبح برای که بال می گشایند؟

آسمان هم باید عاشق باشد که این چنین بی مضایقه می بارد...!

بگذار آنقدر از تو پر شوم که دیگر جایی برای خودم نماند

گاهی وقت ها که به دلم سرک میکشم فقط تویی و تو

نمیدانم چرا این قدر برای من بزرگی و من چرا اینقدر برمهربانیت عاشقم ...

حرفهای تنهایی ام اگر به گوش تو نرسد چقدر بیچاره ام

راستی !ا

اگر ستاره ها نباشند به کدام روشنی باید دل بست..؟!!

همیشه باید یک چیز عزیز باشد ؛

یک حضور بزرگ !

یک حس خوب که همیشه به بهانه اش زنده ای ...!

ایمان دارم که تو همان چیز بزرگ و عزیز ....و من....

و از هوای بودن توست که نفس میکشم...!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عمران چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 02:16

سلام
چرا اون متنو برداشتی؟ ای ترسو مال گنجی رو . بی خی
دوست دارم من هم به خاطر یه حس خوب تو رو دوس دارم که دوستیه عاشق که نشدی؟ برام میل بزن من نتونستم جی میل درس کنم چون لینکا نمیره آیدی یاهوتو بده
باهات تماس می گیرم
دوست دار تو عمران

به هوای تو یک دریا گریه میکنم
شب را با سپیده وصله میکنم

خاطرهایم را یکی یکی شماره میکنم
.........

لیلا چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 11:08

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
من برای اینکه کسی مزاحمم نشه آدرس سایتم رو تو وبلاگتون می زارم.
من اون جمله لوگو تون رو خیلی دوست دارم.
تنها اون جمله است که می تونه بهم آرامش بده.
بای

الهام چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 13:21 http://elham2155.blogsky.com

سلام دوست من

ممنون از نظر قشنگی که برام گذاشتی.خیلی لذت بردم.
وبلاگ قشنگی داری.

امیدوارم هر جا هستی موفق و پیروز باشی.سال نو هم پیشاپیش مبارک باشه.
همیشه شاد باشی.

فرهاد دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 13:17

سلام دوست عزیز سال نو پیشاپیش بر شما مبارک امیدوارم در سال جدید به آرزوهای محالت نزدیکتر بشی و به هدفهای مهمتر زندگیت برسی شاد و پایدار باشی عزیز...

مصطفی دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 11:01

سلام
وبت خیلی خوشکله
شعر و متن هات هم خیلی زیباست
معلومه پشت این شعر ها و متن ها یه دنیا حرفه
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***____
_***__________**_________***___
_***_____________________***___
***_ _ _ _____ مصطفی __ _***___
__***___________________***____
___***_________________***_____
____***_____LOVE ____ ***______
______***____________***_______
________***_______***__________
__________***___***____________
____________*****____________
_____________***_____________
عشق تقدیر غیر قابل پرهیزی است
و از آن به هیچ سرا مارا توان گریختن نیست
زیرا نه در مرگ و نه در زندگی
از بیکران عشق
فراتر نخواهیم رفت
و باز به همان جا می رسیم
که عشق ما را به آن سو می کشد
منم توی وبم سعی دارم معنای واقعی عشق را به همه نشان بدهم
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد