هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

مجرمین زندگی . . .

 

ای کاش زودتر حکم دادگاه لطف الهی صادر گشته

و از این بازداشتگاه دلتنگی

با غل و زنجیری از مهر و وفا

راهی تبعیدگاه خوشبختی می شدیم.

 

ای معصومترین سارق گنجینه قلبم،

در نهایت هوشیاری و اختیار

با صدایی رسا اقرار می کنم که

منم حلق آویز طناب عشقت.

 

و قسم می خوردم که تا ابد

از دژ دلدادگیت قدم برون نگذارم.

و در حضور تمامی حضار این دادگاه

فریاد بر می آورم که

دوستت دارم،

حتی پس از آزادی از زندان حیات

 


 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 14:35 http://www.alifallah.blogsky.com

سلام
خوشحال شدم


کیومرث دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 13:16

سلام
دیشب تو این مونده بودم که کدوم راهو انتخاب کنم ....
سختو یا آسون
به نظر تو آسونه نه ؟
خوب خیلی بهتر بود ...هم برای من هم برای آخرو عاقبتم
اما میخوام راه سختو برم ....
بذار تا اخر عمر بدبخت باشم ...
میخوام بهش بگم ازدواج کنه
نظرت چیه؟به قول خودش همین العان کم خواستگار نداره
یه مشت لاشخور که .................................
من هیچی برای خودم نخواستم حالام فقط به امید تو و اون دو سال دیگه زنده موندم
راستی امیدوارم سال جدید همینی باشی که هستی نه بهتر نه بئتر

--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ :
سلام
چی بگم
خودت بگو
اون شب حرفامو زدم
کافی نه ؟
موفق باشیم
قربانت
فعلا....
------- یا حق ! ---------

سینا دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 11:02

التماست نمی کنم
هرگز گمان نکن که این واژه را
در وادی آوازهای من خواهی شنید
تنها می نویسم بیا
بیا و لحظه یی کنار فانوس نفس های من آرام بگیر
تو را به جان نفس های نرم کبوتران هره نشین
بیا و امشب را
بی واسطه ی سکسکه های گریه کنارم باش
مگر چه می شود
یکبار بی پوشش پرده ی باران تماشایت کنم ؟
ها ؟
چه می شود ؟
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
سلام. اگه قابل دونستی به من هم سر بزن ... آپدیت این دفعه با 90 ! پوستر جدید و درخواستی /پوسترهای درخواستی از هنرمندان - خوانندگان - ورزشکاران - مذهبی - عاشقانه - رومانتیک - مناسبتی و ... / اگه سفارش داشتی بگو تا دیزاین کنم/ نظر یادت نره
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

منم یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 10:01

مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
بیا به زخم عاشقان مرهم
دل مرا یکدم ز غم رها کن


..................................................................
نمی توانم سخن نگویم
اگر بپر سد کسی ز حالم
فلک به سنگ کینه ها
شکسته قامت مرا
مگرچه کرده ام خدایا؟
شکسته سر شکسته پا
زیار اشنا جدا
کنون کجا روم خدایا؟

.........................................................


سلام .خوبی
شبت ستاره بارون .
لظت بردم.شاید روزی منم صندوقچه دلم رو باز کنم . امیدوارم بهشه داخلشو .................

از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.من خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم.نظرت چیه؟منتظر جوابت هستم.

بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد