هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

عشق

 

                            

               

                             

به کوه گفتم عشق چیست؟

لرزید

به ابر گفتم عشق چیست؟

بارید

به باد گفتم عشق چیست؟

وزید

به پروانه گفتم عشق چیست؟

نالید

به گل گفتم عشق چیست؟

پرپر شد

به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت

دیوانگی ست

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:05

سلام حسین جان
خوبی عزیزم
خیلی قشنگ مینویسی با یک دنیا احساس
عزیزم برایت شادی بسیار آرزو دارم

ناتاشا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:16

سلام حسین جان
خواستم از اشعارت تعریف کنم دیدم شعرهات قشنگتر از اینه که بتونم تعریف کنم.
موفق باشی و پیروز

شیما سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:17

سلام
مثل همیشه حرف نداره گل پسر...
فقط از کیه؟!مال خودتِ؟!

پریسا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:17

سلام
سال نو مبارک ممنون از نظر لطفتون
موفق باشید
کارتون عالیع

ساره سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:17

تو خیلی رمانتیکی.

نیوشا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:18

سلام حسین جون
واقعآ کاش می شد وقتی هر روز چشمامونو باز می کردیم
همه ی اینها رو می دیدیم
خیلی قشنگ گفتی مثل همیشه

شخص ثالث سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:18

کاش می‌شد یک کاری کرد پنجره‌ها بسته نشن
کاش پس پنجره‌ها تاریکی و سرما نبود
کاش پرستوها دیگه شهرمونو ترک نکنن
کاشکی فصل عاشقی تو شهر ما کوتا نبود
(شعر کاملشو بزودی رو وبلاگ می‌ذارم، دوست داشتی سر بزن)
در ضمن وبلاگ قشنگی داری

سامناک سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 16:18

سلام
کارهاتون بسیار زیباست
موفق باشید


مریم سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 20:03

حرفت عاقلانه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد