هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

با تشکر از دختر عمه ی خوبم <<رضوانه>> که منو تو ساختن این وبلاگ همراهی کرد که این مطلب طنز را واسمن فرستاده  !!! 
 
 
 
کلاس جمله سازی:

1.  فرشاد : روح غضنفر شاد
2.  فرناز : غضنفر ناز نکن
3.  یاماها : بالاخره نفهمیدیم الاغا خرن یا ما ها
4.  عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
5.  لوبیا : کوچولو بیا
6.  نجیب : این شلواره نه جیب داره نه زیپ
7.  ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون
8.  جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم
9.  لجن : ۴ ساله بابام با عموم اینا لجن
10.  کیبورد : کیف من رو کی برد
11.  سینا : دیشب رفتیم خونه عباس اینا
12.  فرید و مجید و حمید :  شما ۲ نفرید به قرآن مجید عین همید
13.  حیدر : دیشب آمدم در خونتون هی در زدم
14.  آقا حیدر : دیشب اومدم در خونتون آقا هی در زدم هی در زدم
15.  ستیز : The mobile set is off
16.  توکیو : من غضنفر را دوست دارم تو کیو ؟
17.  کوشش : شلوار من کوشش
18.  کار و کوشش : شلوار کار من کوشش
19.  وطن : من رفتم حمام سر و تنم را شستم
20.  ماشین : شنیدم می خواین بیاین همسایه ما شین
21.  کیشمیش : من دایی غضنفرم تو کیش میشی ؟
22.  کشور : این قدر با کش ور رفتم خورد تو چشمم
23.  مینا و تینا : عمم اینا رفتن خونه عمت اینا
24.  مناجات : منا جات رو بنداز دیر وقته می خوایم بخوابیم
25.  علی : صندلی
26.  صداقت : الو الو صدا قطع شد
27.  جاسوس : اینجا سوسک هم داره ؟
28.  شمشیر : فدات شم شیرتو خوردی ؟
29.  خمپاره : شلوار من عید غدیر خم پاره شد
30.  ابریشم : هوا ابریش هم خوبه
31.  خرچنگ : کره خر چنگ نزن
32.  شتر : شو ترکی داری ؟ بده ما هم ببینیم
33.  عدس : دیگه ا(ز) دست شما خسته شدم چه قدر جمله بسازم !!!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رضی جمعه 1 مهر 1384 ساعت 22:36

سلام
با با دمت گرم
مرسی
خیلی قشنگ شد
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد