هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

خواستن توانستن است !!!



            "خواستن توانستن است"

انسان موجود عجیبی است. قدرت تفکر و قدرت عمل انسان در این دنیای خاکی بی نظیر است. انسان هر کاری که بخواهد انجام می دهد.

اگر زمانی آرزوی انجام کاری را داشته باشید , هرگز آن را دست نیافتنی فرض نکنید...! انسان می تونه صاحب همه چیز بشه ولی با برنامه ریزی دقیق و مسلما به مرور زمان.

من هیچ وقت امید خودم را از دست نمی دهم و همیشه بر اون چیزی که می خوام صاحبش بشم پافشاری می کنم و در اکثر مواقع به خواستم می رسم.

پس از هیچ چیز نا امید نشو و همیشه اراده خود را محکم نگه دار.




            "خواستن توانستن است"

انسان موجود عجیبی است. قدرت تفکر و قدرت عمل انسان در این دنیای خاکی بی نظیر است. انسان هر کاری که بخواهد انجام می دهد.

اگر زمانی آرزوی انجام کاری را داشته باشید , هرگز آن را دست یافتنی فرض نکنید...! انسان می تونه صاحب همه چیز بشه ولی با برنامه ریزی دقیق و مسلما به مرور زمان.

من هیچ وقت امید خودم را از دست نمی دهم و همیشه بر اون چیزی که می خوام صاحبش بشم پافشاری می کنم و در اکثر مواقع به خواستم می رسم.

پس از هیچ چیز نا امید نشو و همیشه اراده خود را محکم نگه دار.

 
منتظر نظرهای شما هستم.   

                                                     اینم میل من !!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد