هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

ـــ چند وقته بد جوری قاطی کردم خوشبختانه بهمن داره تموم میشه بهمن همیشه برای من ماه خیلی بدی بوده امسال هم روش از ـــ چندوقته بد جوری قاطی کردم خوشبختانه  داره تموم میشه .بد بود افتاده . آخریش هم سوختن هارد نازنینم بود حالا همه نوشته هام و تمام فایل ها و برنامه ها و کلی چیز دیگه ای که توش داشتم پرید تازه از اون هم بدتر الان یه هارد ۵ دارم که هیچی توش جا نمیشه  همش هم به خاطر کمبود جا دارم هنگ میکنم ! سازمان برنامه بوجه هم فعلا اوضاش خوب نیست باید با همین هارد یه جوری کنار بیام .
ـــ تو انتخابات شرکت نمی کنم راستی اون تبلیغ مسخره چیه که بلاگ اسکای روی وبلاگ ها می ندازه فکر کنم بلاخره یه  ادمین پیدا کرده    راستی اون لیست ۲۰۰ نقره نماینده های از پیش انتخاب شده رو کی دیده ؟؟!! خیلی دلم میخواد توضیح شورای نگهبان رو در مورد اون لیست بشنوم !
ـــ از این به بعد ممکنه کمتر بنویسم شاید هم بیشتر  نگران نشید اگه یه دفعه چند روز غیبم زد . ( البته می دونم خوشحال میشید )
ـــ آخریش هم ..... فعلا هیچی بعدا میگم !!!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد