هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

هشت بهشت

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام ، با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد

چه عاشقانه است این روز های ابری…


چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی

چه عاشقانه است شکفتن گل های اقاقیا

چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمین عشق

و من

چه عاشقانه زیستن را دوست دارم

عاشقانه لالایی گفتن را دوست دارم

عاشقانه سرودن را دوست دارم

عاشقانه نوشتن را دوست دارم

عاشقانه اشک ریختن را

عاشقانه خندیدن را دوست دارم

دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار

بهترین و عاشقانه ترین کسانم

و من

عاشقانه می گِریَم

عاشقانه می خندم

عاشقانه می نویسم

و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
همتا سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:30 http://hamta7616.blogfa.com

ماهی هم پرواز کرد
حتی شوری دریا هم برای نمک گیر کردنش کافی نبود

nona جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 15:33

slm gharar bod likam bezari khob,ghshang boood mamnoon az zahmate shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد